WAŻNE: NA NASZYCH STRONACH STOSUJEMY PLIKI COOKIE
Korzystanie z tej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, na co wyrażasz zgodę. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Więcej o "Polityce prywatności!

Poświęć chwilę i zarejestruj się: kliknij tutaj aby rozpocząć rejestracje w kilku prostych krokach.
Wyniki wyszukiwania - Arachnea.org

Szukaj:

Typ: Posty; Użytkownik: Thomson

Strona 1 z 5 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwało 0.00 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    0
    Odsłon
    286

    [Mazowieckie] KUPIĘ SAMCA P.reduncuns!!!

    Witam, Tak jak w temacie kupie dorosłego najlepiej świeżego samczyka! ;)
  2. Odpowiedzi
    552
    Odsłon
    40,282

    [Temat autorski] Wszystkie Poe przepiękne! nic tylko...

    Wszystkie Poe przepiękne! nic tylko pozazdrościć!!! :D

    Pozdrawiam!!! :)
  3. Odpowiedzi
    2,334
    Odsłon
    269,560

    Rzeczywiście jest na czym oko zawiesić! :D...

    Rzeczywiście jest na czym oko zawiesić! :D Gratuluje! i życzę dużego potomstwa!! :D

    Pozdrawiam! :)
  4. Odpowiedzi
    273
    Odsłon
    35,189

    [Temat autorski] To jednak miałeś rację z tym że trzeba umieć...

    To jednak miałeś rację z tym że trzeba umieć robić fotki :D bo ja mam nikona za ponad 2k i foty wychodzą takie sobie :P
  5. Odpowiedzi
    273
    Odsłon
    35,189

    [Temat autorski] Co tu się dużo rozpisywać, Gratuluje tak pięknych...

    Co tu się dużo rozpisywać, Gratuluje tak pięknych okazów!!! :)
    Można wiedzieć jakim sprzętem fotografujesz pajączki ??? :P
  6. Odpowiedzi
    273
    Odsłon
    35,189

    [Temat autorski] Mi się wydaje że to Hysterocrates gigas :) ale...

    Mi się wydaje że to Hysterocrates gigas :) ale nie wiem w 100% :D
  7. Odpowiedzi
    58
    Odsłon
    12,744

    są wq jeszcze te dawne białe koszulki z macu na...

    są wq jeszcze te dawne białe koszulki z macu na plecach ??? :)
  8. Odpowiedzi
    9
    Odsłon
    1,011

    [Pterinochilus] Moim zdaniem lepiej nie próbować bo istnieje duże...

    Moim zdaniem lepiej nie próbować bo istnieje duże ryzyko kanibalizmu :) Także ODRADZAM! ;)
  9. Wątek: Morph

    Thomson
    Odpowiedzi
    437
    Odsłon
    25,039

    Wszystko w idealnym porządku, kontakt po prostu...

    Wszystko w idealnym porządku, kontakt po prostu SUPER, nie ma żadnych problemów z dogadaniem się w 100% POLECAM!!!!!!!!!!!!!!
  10. Wątek: Morph

    Thomson
    Odpowiedzi
    1,502
    Odsłon
    172,783

    [Temat autorski] Nie no masakra :D nie potrzebujesz czasem...

    Nie no masakra :D nie potrzebujesz czasem pomocnika ?? :D mogę robić za darmo o ile będzie zamieszkanie :D
  11. Odpowiedzi
    10
    Odsłon
    1,221

    [Lasiodora] Tomku widzę że nie doczytałeś, Kamil napisał że...

    Tomku widzę że nie doczytałeś, Kamil napisał że już patyczki wywalił :D

    Kamil1014- wystrój terra nie ma większego znaczenia :) ważne żebyś utrzymywał odpowiednią temperaturę oraz wilgotność, dla...
  12. Wątek: destos

    Thomson
    Odpowiedzi
    6
    Odsłon
    684

    [F] Wszystko tak jak powinno byc! nie było problemu z...

    Wszystko tak jak powinno byc! nie było problemu z dogadaniem się! ogromny POZYTYW ! :)
  13. Odpowiedzi
    13
    Odsłon
    1,979

    Wszystko w jak najlepszym porządku! Miły i...

    Wszystko w jak najlepszym porządku! Miły i rzetelny kontakt, Gorąco polecam użytkownika!!! :)
  14. Odpowiedzi
    9
    Odsłon
    3,020

    [Sukces] Aż miło się czyta :) fajnie zrobione fotki i dość...

    Aż miło się czyta :) fajnie zrobione fotki i dość liczny kokonik :D
    Gratuluje!!!!! :D
  15. Odpowiedzi
    58
    Odsłon
    5,732

    [Temat autorski] jak włożę odpowiednie spodnie to stac stac :D ...

    jak włożę odpowiednie spodnie to stac stac :D


    Mnq92 no no dobry sprzęcik nie ma co :D
  16. Odpowiedzi
    9
    Odsłon
    1,971

    [Sukces] Graty graty i jeszcze raz graty !!!!!!!! :D

    Graty graty i jeszcze raz graty !!!!!!!! :D
  17. Odpowiedzi
    290
    Odsłon
    17,805

    [Temat autorski] Stromka piękna! :) chciałbyś ją sprzedać lub...

    Stromka piękna! :) chciałbyś ją sprzedać lub wymienić ? :)
  18. Odpowiedzi
    58
    Odsłon
    5,732

    [Temat autorski] Noi Teraz lepiej :D jakim sprzęcikiem robisz...

    Noi Teraz lepiej :D jakim sprzęcikiem robisz fotki ?? :P
  19. Odpowiedzi
    58
    Odsłon
    5,732

    [Temat autorski] Wszystko ładnie pięknie tylko mam małą uwagę ;)...

    Wszystko ładnie pięknie tylko mam małą uwagę ;) jakbyś mógł dać większą czcionkę bo słabo widać co pisze :D

    Pozdrawiam :P
  20. [Poecilotheria] po mojemu zrób tak jak Ci napisali na fb włóż 2...

    po mojemu zrób tak jak Ci napisali na fb włóż 2 na mięso armatnie i zobaczy się co będzie :D
  21. Odpowiedzi
    36
    Odsłon
    2,780

    [Temat autorski] chyba w imageshack da się ustawić :)

    chyba w imageshack da się ustawić :)
  22. Odpowiedzi
    36
    Odsłon
    2,780

    [Temat autorski] Fajne zdjęcia tylko strasznie małe :)

    Fajne zdjęcia tylko strasznie małe :)
  23. Odpowiedzi
    11
    Odsłon
    1,563

    Popieram majteczka :D

    Popieram majteczka :D
  24. Odpowiedzi
    9
    Odsłon
    2,613

    [Sukces] Gratuluje !! :)

    Gratuluje !! :)
  25. Odpowiedzi
    634
    Odsłon
    72,520

    Obie Avki są przepiękne :P

    Obie Avki są przepiękne :P
Pokaż wyniki od 1 do 25 z 101
Strona 1 z 5 1 2 3 4