WAŻNE: NA NASZYCH STRONACH STOSUJEMY PLIKI COOKIE
Korzystanie z tej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, na co wyrażasz zgodę. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Więcej o "Polityce prywatności!

Poświęć chwilę i zarejestruj się: kliknij tutaj aby rozpocząć rejestracje w kilku prostych krokach.
jakie. . . - Strona 2

Wątek: jakie. . .

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31
  1. #11
    Awatar adrian1992
    Dołączył
    paź 2008
    Wiek
    27
    Postów
    191
    Fajny ten filmik http://www.youtube.com/watch?v=_1GXhRIacf8&NR=1 .

    na pewno musi być odpowiednio duże te terra . Na pewno by to fajnie wglądało z podrostkami murinusa (najbardziej mi się podobają ze wszystkich ptaszników) :)

    Angielskiego to za bardzo nie umiem ale te fotki na tym poście są fajne http://www.edmontonreptiles.com/foru...ead.php?t=2350
    No ale jak podrosną to terra będzie za małe i trzeba będzie je rozdzielić lub dać do większego terra . W większym jeszcze lepiej by to wyglądało "raj pająków" ;D.

    Dzięki za odpowiedzi . :)

    WESOŁYCH ŚWIĄT !!!

    A i jeszcze jedno będę pamiętał by pisać w jednym poście :)
    Lasiodora parahybana ok 9DC, Cyriopagopus schioedtei L6

  2. #12
    Awatar mieczu
    Dołączył
    mar 2007
    Wiek
    32
    Postów
    701
    Witaj Nieznajomy! Jeśli chcesz przeczytać cały wątek zarejestruj się bądź zaloguj!
    Państwo policyjne, państwo wyznaniowe. Masz tu wolność słowa, lecz uważaj na swą mowę...

  3. #13
    Awatar Johnny aVe_godm0de
    Dołączył
    sie 2009
    Wiek
    28
    Postów
    147
    Witaj Nieznajomy! Jeśli chcesz przeczytać cały wątek zarejestruj się bądź zaloguj!
    "Założe się o nie jedną stówę,
    że załapiesz tą korzenną wczuwę,
    nie drzewną jałówę..."


  4. #14
    Awatar BadBekon
    Dołączył
    lut 2007
    Wiek
    28
    Postów
    936
    Witaj Nieznajomy! Jeśli chcesz przeczytać cały wątek zarejestruj się bądź zaloguj!
    ... Justice is lost, justice is raped, justice is gone ...
    Wstąp do programu MECENAT: www.mecenat.arachnea.org
    KNUR CORE NA 100%!

  5. #15
    Awatar adrian1992
    Dołączył
    paź 2008
    Wiek
    27
    Postów
    191
    Witaj Nieznajomy! Jeśli chcesz przeczytać cały wątek zarejestruj się bądź zaloguj!
    Lasiodora parahybana ok 9DC, Cyriopagopus schioedtei L6

  6. #16
    Awatar Prz3mEk87
    Dołączył
    mar 2009
    Płeć
    Skąd
    klikasz?
    Postów
    252
    Witaj Nieznajomy! Jeśli chcesz przeczytać cały wątek zarejestruj się bądź zaloguj!

  7. #17

    Dołączył
    lis 2007
    Wiek
    31
    Postów
    69
    Witaj Nieznajomy! Jeśli chcesz przeczytać cały wątek zarejestruj się bądź zaloguj!

  8. #18
    Awatar adrian1992
    Dołączył
    paź 2008
    Wiek
    27
    Postów
    191
    Witaj Nieznajomy! Jeśli chcesz przeczytać cały wątek zarejestruj się bądź zaloguj!
    Lasiodora parahybana ok 9DC, Cyriopagopus schioedtei L6

  9. #19

    Dołączył
    lis 2007
    Wiek
    31
    Postów
    69
    Witaj Nieznajomy! Jeśli chcesz przeczytać cały wątek zarejestruj się bądź zaloguj!

  10. #20
    Awatar adrian1992
    Dołączył
    paź 2008
    Wiek
    27
    Postów
    191
    Witaj Nieznajomy! Jeśli chcesz przeczytać cały wątek zarejestruj się bądź zaloguj!
    Lasiodora parahybana ok 9DC, Cyriopagopus schioedtei L6

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. Jakie znacie ciekawe hybrydy pająków i jakie byście stworzyli?
    Przez Groźny_Ptasznik w dziale Hyde Park
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 26-02-12, 14:46
  2. jakie ?
    Przez Michał_Rks w dziale Terrarium
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 24-02-11, 10:49
  3. Jakie Poe na początek?
    Przez dexo w dziale Arachnea - od zaciekawienia do pasji
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 16-08-08, 13:32
  4. jakie ?
    Przez GieKSa w dziale Terrarium
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-05-07, 17:30
  5. Jakie?
    Przez KiCiA87 w dziale Terrarium
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-04-07, 17:54

Tagi dla tego wątku

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •